comment 0

ALE O CO CHODZI…?

Ostatnie 2,5 roku spędziłam podróżując, włócząc się i pomieszkując to tu, to tam.  Dziś zaczynam nowy etap życia. Porzucam bycie wagabundą na rzecz bardziej ustabilizowanego stylu życia.  Dużo się nauczyłam, wiele zrozumiałam i trochę przemyślałam.  Wciąż jestem trochę roztrzepana, wciąż nie zorganizowana i wciąż szukająca odpowiedzi na pytania dudniące się z tyłu głowy. Blog to forma ćwiczenia, praktyka systematyczności, motywacji i wytrwałości (cech, których niestety mi brak).  Pisząc, chciałabym poukładać wszystkie historie i opowieści, które zbierane przez lata, kotłują się i chcą być opowiedziane. Chciałabym podzielić się tym, co dla mnie ważne i tym, co mnie boli.

Jeżeli Drogi Czytelniku dotarłeś na tą stronę i nadal ją czytasz, to mam nadzieję, że podzielasz moje wątpliwości, zachwyty, poglądy.  Czuj się tu jak u siebie. Zachęcam do komentowania i dzielenia się własnymi uwagami. Jak już wspomniałam, uwielbiam historie i opowieści. Uwielbiam poznawać nowych ludzi i lubię dzielić się inspiracjami ,bardzo chętnie poznam istoty o podobnym sposobie myślenia i zainteresowaniach : )

Jeżeli masz inny punkt widzenia, chętnie podyskutuję. Nie unikam krytyki, ciekawa jestem opinii odmiennych niż moje. Zapraszam do rozmowy .

Jeżeli uważasz, że to wszystko stek bzdur i banialuki po prostu nie czytaj!

 

Hanka

 

Kategoria: IWE

Skomentuj

